This is a portion of the Zohar from the Parasha of Mikketz. The Mekubalim have indicated it is good for Parnasah. If one does not read the Hebrew / Aramaic Letters, one can scan from right to left top to bottom.


Some of these verses have been translated using the Sulam Commentary of Rabbi Ashlag on the Zohar. Words spelled with Capital Letters are the commentary from Rabbi Ashlag and are not included in the original Zohar. They do assist people in understanding the Zohar. The verse numbers refer to Sulam commentary. All of these verses come frorm section 5. titled "Since Elohim has shown you all this".

For Parnassah and Sustenance read or scan only the Aramaic / Hebrew Letters. After this go back and read the English translations for your own ego enhancement, if you wish.

מַה כְֻּתִיב. וַיֵֻצֵא יֹוסֵף מִלִֻפְּנִי פַרְּעֹה וַיַֻעֲבֹר בְֻּכָל אֶרֶץ מִצְּרָיִם . אָמַר רִבִֻי חִזְּקִיָֻה , מַאי

טַעְּמָא וַיַֻעֲבֹור בְֻּכָל אֶרֶץ מִצְּרַיִם . בְֻּגִין לְּ שַׁ שַלְּטָ אָה, דְֻּמַכְּרְּזֵי קַמֵֻיה הָכִי . וֻבְּגִין לְּמִכְּנַ שַׁ ש

עִבֻוֻרָא בְֻּכָל אֲתַר וַאֲתַר . רִבִֻי אֶלְּעָזָר אָמַר , כָֻנַ שַׁ ש יֹוסֵף עִיבֻוֻר בְֻּכָל אֲתַר , בְֻּגִין דְֻּלָא

יִתְּרַקַֻב.


65. It is written, "And Yosef went out from the presence of Pharaoh and went through all the land of Egypt." Rabbi Chizkiyah asks: Why did he go through all the land of Egypt? HE ANSWERS, He did so to establish his rule OVER THEM, by their crying before him AVRECH. Another reason was to gather grain from every district. Rabbi Elazar said: Yosef gathered the grain of every district, "THE FOOD OF THE FIELD, WHICH WAS ROUND ABOUT EVERY CITY, LAID HE UP WITHIN IT," AND NOT IN ANOTHER PLACE so it would not rot, FOR IT IS THE NATURE OF A PLACE TO PRESERVE ITS FRUIT.


אָמַר רִבִֻי שַׁ שִמְּעֹון , כָֻל מַה דְֻּעֲבַד קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא , כֹֻלָֻא אִיה ו לְּגַלְּגְֻּלָא גִֻלְּגֻוֻלִין , בְֻּגִין

דְֻּבָעֵי לְּקָיְּימָא קִיֻוֻמָא . תָֻא חֲזֵי , כַֻד בָֻרָא קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא עַלְּמָא , אַיְּיתֵי כָֻל מַה

דְֻּאִצְּטְּרִיךְּ עַלְּמָא בְֻּקַדְּמִיתָא, וֻלְּבָתַר אַיְּיתֵי לֵיהֻ לְּבַר נָ שַׁ ש לְּעַלְּמָא , וְּאַ שַׁ שְּכַֻח מְּזֹונָא. )ז''ח ל''ג

תא חזי(


66. Rabbi Shimon said: The Holy One, blessed be He, created everything in such a manner AS TO BENEFIT YISRAEL. This He did because He wanted to fulfill His promise. Come and behold: First He supplied the world with its needs, and then He put man in it and gave him sustenance.


כְֻּגַוְּונָא דָא, קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא אָמַר לְּאַבְּרָהָם, )בראשית טו( יָדֹועַ תֵֻדַע כִֻי גֵֻר יִהְּיֶה

זַרְּעֲךָ בְֻּאֶרֶץ לֹא לָהֶם וְּגו ', וְּאַחֲרֵי כֵן יֵצְּאוֻ בִֻרְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול . כַֻד אֲתָא יֹוסֵף לְּאַרְּעָא

דְּמִצְּרַיִם, לָא אִ שַׁ שְּתְֻּכַח בָֻהֻ רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול . גִֻלְּגֵֻל גִֻלְּגוֻלִין , וְּאַיְּיתֵי כַֻפְּנָא עַל עַלְּמָא . וְּכָל

עַלְּמָא הֲווֻ מַיְּיתִין כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא לְּמִצְּרַיִם , וְּאִתְּמְּלֵי כָל אַרְּעָא דְּמִצְּרַיִם כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא .

לְּבָתַר דְֻּאִתְּתַֻקַֻן כֹֻלָֻא רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול, אַיְּיתֵי יַעֲ קֹב לְּמִצְּרַיִם.


67. Similarly, the Holy One, blessed be He, said to Avraham, "Know surely that your seed shall be a stranger in a land that is not theirs...and afterwards shall they come out with great substance" (Beresheet 15:13-14). When Yosef arrived in Egypt, there was no great substance in it. TO CORRECT THIS, THE HOLY ONE, BLESSED BE HE, brought famine upon the world. People then brought silver and gold to Egypt until the land of Egypt was filled with silver and gold. After great substance was acquired, He brought Ya'akov to Egypt.


דְֻּהָכִי אָרְּחֵי דְֻּקוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא , בְֻּקַדְּמִיתָא בָֻארֵי )ס''א אק 1 דים( אַסְּוָותָא, וֻלְּבָתַר מָחֵי .

כָֻךְּ בְֻּקַדְּמִיתָא אַתְּקִין רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול , וֻלְּבָתַר )דף קצו ע ''ב( אַיְּיתֵי לֹון לְּגָלוֻתָא. וְּעַל דָֻא גִֻלְּגֵֻל

גִֻלְּגֻוֻלִין וְּאַיְּיתֵי כַֻפְּנָא עַל כָֻל עַלְּמָא , בְֻּגִין דְֻּלֵיהווֻ מַיְּיתִין כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא כָֻל עַלְּמָא

לְּמִצְּרַיִם.


תָֻא חֲזֵי, בְֻּגִין )כך( יֹוסֵף דְֻּאִיהוֻ צַדִֻיק, אִיהִי גָֻרִים עוֻתְּרָא כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא, לְּנַטְּלָא יִ שרָאֵל.

כְֻּדִכְּתִיב, )תהלים קה( וַיֹֻוצִיאֵם בְֻּכֶסֶף וְּזָהָב וְּאֵין בִֻ שַׁ שְּבָטָיו כֹֻו שַׁ שֵל. וֻמִן יְּדָא דְֻּצַדִֻיק, אֲתָא דָא

לְּיִ שרָאֵל. וְּכֹלָֻא לְּמִזְּכֵֻי לֹון לְּעַלְּמָא דְּאָתֵי.


מַה כְֻּ תִיב. וַיֵֻצֵא יֹוסֵף מִלִֻפְּנִי פַרְּעֹה וַיַֻעֲבֹר בְֻּכָל אֶרֶץ מִצְּרָיִם . אָמַר רִבִֻי חִזְּקִיָֻה , מַאי

טַעְּמָא וַיַֻעֲבֹור בְֻּכָל אֶרֶץ מִצְּרַיִם . בְֻּגִין לְּ שַׁ שַלְּטָאָה , דְֻּמַכְּרְּזֵי קַמֵֻיה הָכִי . וֻבְּגִין לְּמִכְּנַ שַׁ ש

עִבֻוֻרָא בְֻּכָל אֲתַר וַאֲתַר . רִבִֻ י אֶלְּעָזָר אָמַר , כָֻנַ שַׁ ש יֹוסֵף עִיבֻוֻר בְֻּכָל אֲתַר , בְֻּגִין דְֻּלָא

יִתְּרַקַֻב.


אָמַר רִבִֻי שַׁ שִמְּעֹון , כָֻל מַה דְֻּעֲבַד קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא , כֹֻלָֻא אִיהוֻ לְּגַלְּגְֻּלָא גִֻלְּגֻוֻלִין , בְֻּגִין

דְֻּבָעֵי לְּקָיְּימָא קִיֻוֻמָא . תָֻא חֲזֵי , כַֻד בָֻרָ א קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא עַלְּמָא , אַיְּיתֵי כָֻל מַה

דְֻּאִצְּטְּרִיךְּ עַלְּמָא בְֻּקַדְּמִיתָא, וֻלְּבָתַר אַיְּיתֵי לֵיהֻ לְּבַר נָ שַׁ ש לְּעַלְּמָא , וְּאַ שַׁ שְּכַֻח מְּזֹונָא. )ז''ח ל''ג

תא חזי( כְֻּגַוְּונָא דָא, קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא אָמַר לְּאַבְּרָהָם, )בראשית טו( יָדֹו עַ תֵֻדַע כִֻי גֵֻר יִהְּיֶה

זַרְּעֲךָ בְֻּאֶרֶץ לֹא לָהֶם וְּגו ', וְּאַחֲרֵי כֵן יֵצְּאוֻ בִֻרְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול . כַֻד אֲתָא יֹוסֵף לְּאַרְּעָא

דְּמִצְּרַיִם, לָא אִ שַׁ שְּתְֻּכַח בָֻהֻ רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול . גִֻלְּגֵֻל גִֻלְּגוֻלִין , וְּאַיְּיתֵי כַֻפְּנָא עַל עַלְּמָא . וְּכָל

עַלְּמָא הֲווֻ מַיְּיתִין כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא לְּמִצְּרַיִם , וְּאִתְּמְּלֵי כָל אַרְּעָא דְּמִצְּרַיִם כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא .

לְּבָתַר דְֻּאִתְּתַֻקַֻן כֹֻלָֻא רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול, אַיְּיתֵי יַעֲקֹב לְּמִצְּרַיִם.


דְֻּהָכִי אָרְּחֵי דְֻּקוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא , בְֻּקַדְּמִיתָא בָֻארֵי )ס''א אק 1 דים( אַסְּוָותָא, וֻלְּבָתַר מָחֵי .

כָֻךְּ בְֻּקַדְּמִיתָא אַתְּקִין רְּכוֻ שַׁ ש גָֻדֹול , וֻלְּבָתַר )דף קצו ע ''ב( אַיְּיתֵי לֹון לְּגָלוֻתָא. וְּעַל דָֻא גִֻלְּגֵֻל

גִֻלְּגֻוֻלִין וְּאַיְּיתֵי כַֻפְּנָא עַל כָֻל עַלְּמָא , בְֻּגִין דְֻּלֵיהווֻ מַ י יתִין כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא כָֻל עַלְּמָא

לְּמִצְּרַיִם.


תָֻא חֲזֵי, בְֻּגִין )כך( יֹוסֵף דְֻּאִיהוֻ צַדִֻיק, אִיהִי גָֻרִים עוֻתְּרָא כַֻסְּפָֻא וְּדַהֲבָא, לְּנַטְּלָא יִ שרָאֵל.

כְֻּדִכְּתִיב, )תהלים קה( וַיֹֻוצִיאֵם בְֻּכֶסֶף וְּזָהָב וְּאֵין בִֻ שַׁ שְּבָטָיו כֹֻו שַׁ שֵל. ומִן יְּדָא דְֻּצַדִֻיק, אֲתָא דָא

לְּיִ שרָאֵל. וְּכֹלָֻא לְּמִזְּכֵֻי לֹון לְּעַלְּמָא דְּאָתֵי.


וֻבְּגִינֵי כָֻךְּ , יֹוסֵף דְֻּנָטַר לֵיהֻ לַבְֻּרִית, זָכָה לְּאִתְּעַטְֻּרָא בְֻּאַתְּרֵיהֻ , וְּזָכָה לְּמַלְּכוֻתָא דִלְּעֵילָא,

וֻלְּמַלְּכוֻתָא דִלְּתַתָֻא . וְּעַל דָֻא כָֻל מַאן דְֻּנָטַר בְֻּרִית קַדִֻי שַׁ שָא , כְֻּאִילֻוֻ קִיֵֻים אֹורַיְּיתָא

קַדִֻי שַׁ שָא כֹֻולָה, דְֻּהָא בְֻּרִית שַׁ שָקִיל כְֻּכָל אֹורַיְּיתָא :


וְּיֹוסֵף הוֻא הַ שַֻׁ שַלִֻיט עַל הָאָרֶץ וְּגו ', רִבִֻי יֵיסָא פָֻתַח וְּאֲמַר, )תהלים כז( וְּעַתָֻה יָרוֻם רֹא שַׁ שִי עַל

אֹויְּבַי סְּבִיבֹותַי וְּאֶזְּבְֻּחָה בְֻּאָהֳלֹו זִבְּחֵי תְּרוֻעָה אָ שַׁ שִירָה וַאֲזַמְֻּרָה לַיְּ י.

תָֻא חֲזֵי , כַֻד קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא אִתְּרָעֵי בֵֻיהֻ בְֻּבַר נָ שַׁ ש , זָקִיף לֵיהֻ עַל כָֻל בְֻּנֵי עַלְּמָא .

וְּעָבִיד לֵיהֻ רֵי שַׁ שָא דְּכֹלָֻא, וְּכֺלְֻּהוֻ שנְּאֹוי אִתְּכַֻפְּיָין תְֻּחֹותֹוי.

דָֻוִד מַלְּכָֻא, שנְּאוֻ לֵיהֻ אֲחֹוי, דָֻחוֻ לֵיהֻ מִנַֻיְּיה ו. קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא אָרִים לֵיהֻ עַל כָֻל בְֻּנֵי

עַלְּמָא. אֲתָא חֲמֹוי , עָרַק מִקַֻמֵיהֻ . קוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא אָרִים לֵיהֻ עַל כָֻל מַלְּכוֻתֵיהֻ ,

וְּכֺלְֻּהוֻ הֲווֻ כָֻרְּעִין וְּסָגְּדִין קַמֵֻיהֻ . וְּיֹוסֵף דָֻחוֻ לֵיהֻ אֲחוֻי , לְּבָתַר כֺֻלְֻּהוֻ כָֻרְּע ו וֻסְּגִידוֻ קַמֵֻיהֻ .

הֲדָא הוֻא דִכְּתִיב וַיָֻבֹאוֻ אֲחֵי יֹוסֵף וַיִֻ שַׁ שְּתַֻחֲווֻ לֹו אַפַֻיִם אָרְּצָה.

דָֻבָר אַחֵר, וְּעַתָֻה יָרוֻם רֹא שַׁ שִי, מַאי וְּעַתָֻה, כְֻּמֹו וְּאַתָֻה. רִבִֻי יְּהוֻדָה אָמַר, הָא אִתְֻּמָר, עֵת

דְֻּאִיהוֻ דַרְּגָֻא עִלָֻאָה, וֻמַאן אִ יהוֻ הַהוֻא עֵת. דָֻא ה''א, וְּאִקְּרֵי עַתָֻה. וְּעַתָֻה, דָֻא אִיהוֻ וֻבֵי

דִינֵיהֻ .


יָרוֻם רֹא שַׁ שִי , לַאֲרָמָא לָהֻ בִֻיקָרָא וֻמַלְּכוֻתָא . עַל אֹויְּבַי סְּבִיבֹותַי , אִלֵֻין שַׁ שְּאָר מַלְּכֵי

אַרְּעָא. וְּאֶזְּבְֻּחָה בְֻּאָהֳל ו, דָֻא יְּרוֻ שַׁ שָלַ ם. בְֻּאָהֳל ו, דָֻ א אֹהֶל מֹועֵד. זִבְּחֵי תְּרוֻעָה, לְּמִ שַׁ שְּמַע

כָֻל עַלְּמָא. אָ שַׁ שִירָה וַאֲזַמְֻּרָה, מֵהַהוֻא סִטְּרָא דִתְּרוֻעָה הִיא . דְֻּהָא מִתַֻמָֻן, מֵהַהוֻא סִטְּרָא

דִתְּרוֻעָה, הִיא אַתְּיָא שַׁ שִירָה וְּתוֻ שַׁ שְּבַֻחְּתָֻא.

דָֻבָר אַחֵר , וְּעַתָֻה יָרוֻם רֹא שַׁ שִי , דָֻא כְֻּנֶסֶת יִ שרָאֵל. עַל אֹויְּבַי סְּבִיבֹותַי , דָֻא עֵ שו וְּכָל

אֲפַרְּכִין דִֻילֵיהֻ . וְּאֶזְּבְֻּחָה בְֻּאָהֳל ו , אִלֵֻין יִ שרָאֵל . זִבְּחֵי תְּרוֻעָה, דִֻכְּתִיב, )תהלים נא ( זִבְּחֵי

אֱלהִים רוֻחַ נִ שַׁ שְּבָֻרָה, בְֻּגִין לְּאַעֲבָרָא דִינָא מֵעַלְּמָא. אָ שַׁ שִירָה וַאֲזַמְֻּ רָה, לְּאֹודָאָה וֻלְּ שַׁ שַבְֻּחָא

לְּקוֻדְּ שַׁ שָא בְֻּרִיךְּ הוֻא, בְֻּלָא פְֻּסִיקוֻ לְּעֹולָם.


דָֻבָר אַחֵר , וְּעַתָֻה יָרוֻם רֹא שַׁ שִי , בְֻּכֹלָֻא, יֵצֶר טֹוב עַל יֵצֶר רָע . דִֻכְּתִיב, עַל אֹויְּבַי

סְּבִיבֹותַי, דָֻא יֵצֶר הָרָע, דְֻּאִיהוֻ סַחֲרָנֵיהֻ דְֻּבַר נָ שַׁ ש , וְּאִיהוֻ שנְּאֵיהֻ בְֻּכֹלָֻא. וְּאֶזְּבְֻּחָה בְּאָהֳלֹו

זִבְּחֵי תְּרוֻעָה, דָֻא אֹורַיְּיתָא, דְֻּאִתְּיְּהִיבַת מִסִֻטְּרָא דְּאֶ שַֻׁ שָא, כְֻּדִכְּתִיב )דברים לג( מִימִינֹו אֵ שַׁ ש

דָֻת לָמ ו. דְֻּהָא בְֻּגִין אֹורַיְּיתָא, יָרוֻם רֵי שַׁ שֵיהֻ , וְּאִתָֻבְּרוֻ כָֻל שנְּאֹוי קֳדָמֹוי . כְֻּדִכְּתִיב, )תהלים

יח( תַכְּרִיעַ קָמַי תַֻחְּתָֻי.


דָֻבָר אַחֵר וְּעַתָֻה יָרוֻם רֹא שַׁ שִי , לְּאִתְּכְֻּלָלָא בַֻאֲבָהָן , דְֻּהָא דָוִד מַלְּכָֻא , אִית לֵיהֻ

לְּאִתְּדַֻבָֻקָא בַֻאֲבָהָן , וֻכְּדֵין יִתְּרֹומֵם וְּסָלִיק לְּעֵילָא , וְּאִיהוֻ בְֻּחַד קִ שַֻׁ שוֻרָא בְֻּה ו . עַל אֹויְּבַי

סְּבִיבֹותַי, אִלֵֻין אִינוֻן דְֻּבִסְּטַר שמָאלָא , כֺֻלְֻּהוֻ מָארֵי דִינִין , דְֻּמִתְּכַֻוְֻּנִין לְּחַבָֻלָא . וֻכְּדֵין

שַׁ שִמְּ שַׁ שָא אִתְּחַבַֻר בְֻּסִיהֲרָא, וְּהֲוֵי כֹֻלָֻא חָד.


תָֻא חֲזֵי כְֻּתִיב, וְּיֹוסֵף הוֻא הַ שַֻׁ שַלִֻיט עַל הָאָרֶץ, דָֻא שַׁ שִמְּ שַׁ שָא דְֻּ שַׁ שַלִֻיט בְֻּסִיהֲרָא, וְּנָהִיר לָהֻ וְּזָן

לָ ה. הוֻא הַמַֻ שַׁ שְּבִֻיר לְּכָל עַם הָאָרֶץ , דְֻּהָא הַהוֻא נָהָר דְֻּנָגִיד וְּנָפִיק , מִנֵֻיהֻ אִתְּזָנוֻ כֺֻלְֻּה ו ,

וֻמִתַֻמָֻן פָֻרְּחִין נִ שַׁ שְּמָתִין לְּכֹלָֻא. וֻבְּגִין דָֻא, כֺֻלְֻּהוֻ סָגְּדִין לְּגַבֵֻיהֻ דְֻּהַהוֻא אֲתַר, דְֻּהָא לֵית לָךְּ

מִלָֻה בְֻּעַלְּמָא, דְֻּלָא תָֻלֵי בְֻּמַזָֻלָא וְּאוֻקְּמוֻהָ :